Dag 3: whale watching!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 3: whale watching!! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 3: whale watching!!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag de dag goed begonnen met een heerlijk en typical american breakfast, oftewel pancakes, eggs en bacon, in MC Kenna cafe, een leuke diner in Savin Hill. Dit is een gezellige wijk een metrohalte van ons hotel. Na een ontspannen start was het dan eindelijk tijd om de Gentle Giants, walvissen te gaan spotten. Vanuit de prachtige haven vertrokken we met en mooie catamaran, genaamd Asteria voor een 4 uur durende tour. Op weg dus naar Stellwagen bank. Laatstgenoemde is gebied waar walvissen gespot kunnen worden. Wat zou dit waar blijken. Al na een half uurtje varen zagen we al een 'Mola Mola', een bijzondere (maan)vis. Eenmaal aangekomen bleken alle walvissen in opper beste stemming zo zagen we twee bultrugwalvissen, verschillende minky whales(kleinere walvissen) en op de terugweg zelfs een groepje dolfijnen die al even nieuwsgierig waren en vrolijk uit het water sprongen. Na deze bijzondere middag wilde we de dag eindigen met een bezoek aan Fenway Park, de thuisbasis van baseballteam de boston red sox. Echter was het hiervoor al te laat en verschuiven we dit naar morgen. Toch hebben we de dag nog goed afgesloten met een kleine wandeling door de wijk rondom Fenway park en het eten van een lekkere hamburger. Het kon niet op vandaag want ook het weer zat erg mee: 26 graden met een stralend zonnetje!! More coming soon....

• 29 September 2015 - 07:42

Truus Baks:

Hallo allemaal, fijn dat jullie het goed maken
    En zoveel mooie dingen doen en zien, geniet er maar van
    Heel veel plezier in Amerika xx Wim en Truus.
    P.s. Fijn dat je ons zo op de hoogte houd Daphne x

• 29 September 2015 - 16:38

Gert En Ineke:

Heel veel plezier met elkaar... Geniet er lekker van... Leuk om de verhalen te lezen... Onze vakantie zit er op.... super gehad.. gr. Gert en Ineke