Dag 4: sports and study - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 4: sports and study - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 4: sports and study

Blijf op de hoogte en volg Daphne

29 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Ondanks een wat grijze en mistige start ook vandaag weer erg mooi weer gehad met een zonnetje en 25 graden.
Vanmorgen hebben we eerst de metro gepakt richting Harvard. Hier hebben we lekker ontbeten bij Zoe's waarna we op het gemak teruggelopen zijn naar het metrostation en het Harvard information center. Na ons in te hebben geschreven en een half uurtje wachten startte de tour. Dit is een gratis tour waarbij studenten van Harvard University mensen rondleiden. Al met al heeft onze gids Emily uit Cleveland, Ohio ons een uur lang de leukste, mooiste en belangrijkste plekken op de campus laten zien. Het leuke aan deze tour was dat je universiteit meekrijgt van het oogpunt van de student en het niet zo stijfjes is. Na Harvard was het tijd om eindelijk een rondleiding door Fenway Park mee te maken. Dit bleek een geweldige en bijzondere ervaring voornamelijk omdat de twee "gidsen op leeftijd" ons allerlei inside details konden vertellen. Vanavond hebben we nog even een heerlijke pizza gegeten en waren we vroeg in het hotel om ons voor te bereiden op de reisdag van morgen!