Dag 6: Stowe & Waterbury - Reisverslag uit Killington, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 6: Stowe & Waterbury - Reisverslag uit Killington, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 6: Stowe & Waterbury

Blijf op de hoogte en volg Daphne

01 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Killington

Na een lekker en gezellig ontbijt zijn we eerst via de scenic route 100 byway verder gereden naar het plaatsje Stowe. Hier zijn wij met de 'Gondola'(stoeltjeslift) omhoog gegaan en hebben we onder het genot van een drankje genoten van het uitzicht. Na onderweg bij een kleine store een lekker broodje te hebben gehaald en een uurtje te hebben gereden kwamen we aan in Waterbury, een redelijk groot stadje in het noorden van Vermont. Alleen door dit plaatsje heen te rijden was al leuk, maar wij hadden nog een ander doel.. IJs! In waterbury bevind zich namelijk de eerste en originele Ben & Jerry's fabriek. Na een wat korte maar leuke tour/rondleiding door de fabriek mochten we natuurlijk nog zelf proeven! Na deze bijzondere middag via de prachtige route 100 weer terug gereden richting het hotel. Onderweg hebben we echter nog even een stop ingepland bij de thundering falls, een mooie en ietwat verscholen waterval. Al met al weer een topdag want ook het weer zat weer mee, 14 graden en een zonnetje. Als afsluiter nog even gegeten in het hotel. Nu nog even lekker in de jacuzzi en ons opmaken voor weer een reisdag morgen! Write you soon again!!