Dag 9: Weer op pad.. - Reisverslag uit Toronto, Canada van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 9: Weer op pad.. - Reisverslag uit Toronto, Canada van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 9: Weer op pad..

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 Oktober 2015 | Canada, Toronto

Na een paar dagen radiostilte weer gratis internet dus weer wat berichten. Vanmorgen vertrokken van Gananoque naar Toronto. Eerst nog even gestopt bij de supermarkt. Na een rit van een paar uur kwamen we al aan in Toronto, wat opvallend is dat het gebied rondom de ring/autoweg de stad in heel groen is. We verbleven in het Bond palace hotel in downtown Toronto! Hier werden we warm welkom geheten en was er al vroeg een kamer vrij als we het niet erg vonden op de 5e verdieping, wat best laag was, te zitten. Na heel even de prima kamer te hebben bekeken en de bagage te hebben gedropt zijn we vanmiddag nog met de auto naar Fort York aan de andere kant van de stad gereden. Heel bijzonder is hier het uitzicht. Het fort stond 200 jaar geleden aan direct aan het water, maar nu is het omringd door de drukke stad. Het bezoek was zeker de moeite waard want de gebouwen zijn erg goed bewaard gebleven en het zonnetje scheen weer. S'avonds op aanraden. Van het hotel bij Joey Eaton centre(Joey's) gegeten. Nog even wat door de stad gelopen en ons opgemaakt voor morgen. Bye and greetings from Canada...