Dag 12: The falls from a different view! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 12: The falls from a different view! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 12: The falls from a different view!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 Oktober 2015 | Canada, Niagara Falls

Eerst het weerbericht voor vandaag: 20 graden en een lekker zonnetje!
Na een oerhollands ontbijt: brood met kaas/nutella op pad gegaan.
Ook vandaag was weer een leuke dag. Vanochtend zijn we eerst de 'Journey behind the falls' gaan lopen. Bijzonder was hier dat je een stukje achter de waterval langs loopt en een platform heel dicht bij de Horseshoefalls hebt. De Horseshoefalls zijn de grootse watervallen van Niagara park en hebben de vorm van een hoefijzer wat ze zo speciaal maakt. Toen we hier klaar waren even wat gedronken, foto's gemaakt en boven nog langer genoten van het uitzicht(zelfs van achter de waterval). Aan het begin van de middag hebben we daarna een 'Hornblower cruise' gedaan. Erg gaaf, want hierbij vaar je met een grote open catamaran het hoefijzer en de mist van het water in. Nat worden gegarandeerd dus! Cool vind ik dat we de watervallen nu op egenlijk alle mogelijke manieren hebben gezien, behalve vanuit de lucht.
Maat mijn klapper van de dag waren echter het einde van de middag en begin van de avond! Vanmiddag hebben we namelijk bij het Niagara Glen nature centre een super mooie trail gelopen. Nogmaals stond ik echt versteld van de uitzichten die je hier hebt op sommige punten! Tenslotte hebben we vanavond gegeten in 'a typical British restaurant & tea room'. Erg bijzonder, gezellig en lekker. Niet alleen Carol en Linda waren erg aardig, maar het eten was nog voortreffelijk ook. Zo hebben we 'Banners en mash(bonen, worstjes en aardappelpuree) gegeten maar ook echt typisch britse Fish & Chips en chicken pie. And so the journey continues again, keep ya all posted!

• 08 Oktober 2015 - 08:23

Truu Baks:

Hallo lieve Fam,
    Wat een geweldige foto's daar krijg je kippenvel van
    Iets om nooit meer te vergeten
    Veel reisgenot,
    Liefs Wim en Truusxx