dag 22: 28-05-2012 - Reisverslag uit Kota Baharu, Maleisië van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu dag 22: 28-05-2012 - Reisverslag uit Kota Baharu, Maleisië van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

dag 22: 28-05-2012

Door: DaphneBreejen

Blijf op de hoogte en volg Daphne

28 Mei 2012 | Maleisië, Kota Baharu

Vanochtend rustig en lekker ontbeten(nederlands met kaas en hagelslag:D) met prachtig uitzicht op de rivier. Hierin hebben we nog een grote hagedis gespot. Om 10 uur stond de enige vooruit geboekte excursie/workshop op het programma. Een batik workshop in een lokaal fabriekje vlakbij het resort! Na even rondkijken en een korte uitleg mochten we onze creativiteit de vrije loop laten en het doek bewerken en beschilderen met de wax en speciale verf. De middag actief doorgebracht met een erg mooie fietstocht door de omgeving!

  • 28 Mei 2012 - 12:22

    Priscilla:

    Nice!!! :-)
    Lekker gegeten dus ;-) Ik heb ook brood met hagelslag en kaas gegeten vanmorgen!

    Genoten van je creatieve dag?

    Niet te warm om te fietsen? :-P

    Ik word er zo lui van... 't is hier ook wel een graad of 22, denk ik.

  • 28 Mei 2012 - 13:09

    Anja Den Breejen:

    wat heerlijk een keer kaas en hagelslag en dan bij zo,n uitzicht super hoor mag je de stof meenemen die je gebatikt hebt is het daar vlak om te fietsen?
    liefs ma x

  • 28 Mei 2012 - 14:54

    Nienke:

    Heey Daphne,

    Wat leuk om al je verhalen te lezen. Een Batik workshop lijkt me echt iets voor jouw. Wat lekker zeker dat je kaas en hagelslag na een paar dagen kunt eten. Ik hoor/ lees je verhalen en ik blijf je volgen. Tot snel xxx

  • 29 Mei 2012 - 00:10

    Daphne:

    Nee fietsen ging prima! Goed vlak en niet te warm + goed ingesmeerd:D!

  • 29 Mei 2012 - 13:50

    Elly:

    Zo te lezen dus een lekker daagje en mag je je zelf gemaakte kunstwerk mee naar huis nemen ? En sportief hoor op de fiets, maar dan zie je alles wel beter.
    Groetjes weer

  • 29 Mei 2012 - 14:47

    Jeannette:

    Hoi Daphne, zo kijk je een paar dagen niet en dan staan er ineens megaveel verhalen. Ik heb ze nog nie allemaal gelezen, ga ik zo zeker doen. Maar ik begrijp dat het een gewelidige ervaring is. Super hoor. Geniet nog van je laatste dagen, voor je het weet zit je weer hier. Vind je ma vast niet erg!!!

    Groetjes van ons uit hagi en pas goed op jezelf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Baharu

Daphne

Actief sinds 04 Mei 2012
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 10527

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 21 Oktober 2015

Verenigde Staten, Canada en IJsland

07 Mei 2012 - 06 Juni 2012

Studiereis NHTV + verlenging

Landen bezocht: