Dag 28: 03-06-12 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 28: 03-06-12 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 28: 03-06-12

Door: DaphneBreejen

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 Juni 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag de laatste dag aan het strand en op naar de laatste bestemming van onze reis, Kuala Lumpur. We hoefde pas om 12 uur met de boot dus hadden we de tijd rustig onze spullen te pakken, uit te checken en nog heel even op het strand te zitten. De boot vertrok stipt op tijd en rond kwart voor 1 kwamen we aan in Kuala Besut waar de transfer naar de luchthaven van Kota Bahru al klaar stond. Nadat we hier rond twee uur 's middags aankwamen bleek dat onze vlucht een uur later zou vertrekken dan gepland. Om de tijd te doden nog wat gegeten, rondgelopen en pesten gespeeld. Om 17.20 uur konden we dan eindelijk boarden om een half uur later op te stijgen. De vlucht ging voorspoedig en duurde krap 40 minuten. Na het wachten op de koffers, wat internetten(gratis wifi op KLCC airport) vertrokken we per Skybus naar KL sentral. Vanaf hier hebben we een taxi gepakt naar opnieuw het Swiss Inn hotel. Dit is gelegen in Chinatown, Kuala Lumpur. Deze avond niet veel meer gedaan. Na de incheck namelijk gegeten en gedoucht, ABL basketbalwedstrijd gekeken en daarna vlug naar bed.