Dag 1: Eindelijk.. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu Dag 1: Eindelijk.. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Daphne Breejen - WaarBenJij.nu

Dag 1: Eindelijk..

Door: 26 september 2015

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 September 2015 | Verenigde Staten, Boston

Vanochtend vroeg begon dan eindelijk na een jaar voorbereiden en plannen onze reis. Eerste stop hierbij was Schiphol. Na afscheid te hebben genomen van Ronald, Astrid en Wim die ons wegbrachten was het nog even wachten voor we onze bagage af konden geven en door de douane mochten. Gelukkig verliep hier alles soepel en vertrokken met 'maar' 10 minuten vertraging naar Reykjavik voor de tussenlanding. Een vlucht van ongeveer drie uur. De overstap op het andere vliegtuig verliep goed alhoewel we ook hier weer later vertrokken. Daarna waren we wel eindelijk op weg naar Boston, waar we na nog eens zes uur vliegen aankwamen. Bij onze aankomst op Boston was het nog steeds half 7 s'avonds wat een erg raar en vermoeiend gevoel was aangezien we al de hele dag onderweg waren. Gelukkig werkte ook op Boston alles weer mee en hadden we binnen een uur na de landing: onze baggage opgehaald, de strenge douaneregels overleefd, een taxi gepakt naar het hotel en hier ingecheckt. Hier kregen we een mooie kamer en konden we ona snel nog even wat eten, ons voorbereiden op dag 2 en naar bed. Wordt vervolgd!!